content-box search-form mini
חזרה לכל השאלות

לא יודעת האם אני נידה (טהרת המשפחה)

שאלה

בת 40 וכבר כמה שנים במצב של גיל המעבר (מוקדם) מערב החג הפרשות קלות בצבע חום בהיר, בלי הרגשה. על תחתון צבעוני אבל על הליבה שלו שכן לבנה או על תחתונית וגם בניגוב בנייר טואלט. עוד לא הלכתי לרופא נשים לבדוק את סיבת ההפרשה. לא יודעת האם אני צריכה להתרחק מבעלי. הוא היה מיום חמישי בנסיעה לאומן ויגיע בע"ה הערב. אשמח לתגובה. תודה רבה!

תשובה מאת נחמה שולמן- יועצת הלכה, אחות בודקת טהרה(M.A ),

מראה כתם בגווני חום ללא גוון ורוד, אדום , בורדו או חום- אדמדם אינו אוסר והוא טהור.
הקפידי ללכת עם תחתון צבעוני כולל ביטנה צבעונית , השתמשו במצעים ומגבות צבעוניים ואל תסתכלי על נייר טואלט לבן אם הקינוח היה מיד לאחר מתן שתן. מומלץ להשתמש בנייר צבעוני או להמתין מספר שניות בין גמר מתן השתן ועד לקינוח.