טבילה עם לק גל (טהרת המשפחה)
שאלה
שלום כבוד הרב
אני צריכה לטבול במוצאי שבת ובגלל ט' באב זה מתאחר לראשון בלילה.
כרגע אני עם לק ג'ל שגדל (הוא בצבע של הציפורן)
ניסיתי בכל דרך להשיג מישהי שתעשה לי חדש או שלפחות תוריד לי אך לא מצאתי.
מה אני יכולה לעשות?
תשובה מאת נחמה שולמן- יועצת הלכה, אחות בודקת טהרה(M.A ),
אם הלק שלם ובמצב סביר בו את לא רצה סמוך לאחר הטבילה לתקנו אלא הולכת איתו אפילו לארועים, ניתן לטבול כך גם אם היתה תמיחה ויש רווח כלשהו.
אם המצב ממש לא אסטטי התיעצי עם הבלנית, אולי מכירה מישהי שתוכל לעזור לך באותו ערב ואם לא, טבלי למחרת.
