content-box search-form mini
חזרה לכל השאלות

דיקור סיני (טהרת המשפחה)

שאלה

שלום רב ביום חמישי עברתי הליך של דיקור סיני באוזן והשאירו לי את המחטים עם מדבקה מיוחדת . המחט צריכה להיות באוזן לפחות שבוע ואני אמורה לטבול מחר . מה עלי לעשות ? אי אפשר להוציא ולהכניס את המחט.

תשובה מאת נחמה שולמן- יועצת הלכה, אחות בודקת טהרה(M.A ),

המחט והפלסטר עליה, מהווים חציצה בטבילה.
על פי רב מדובר במחטים קטנטנות המוצמדות בעזרת פלסטר ולא קשה להסירן.
מומלץ לברר עם המדקר/ת האם אפשר להסירם לפני הטבילה ולשים חדשים לאחריה. בדרך כלל לא מדובר בפרוצדורה מורכבת אלא בטירחה ואי נעימות.