דיקור סיני (טהרת המשפחה)
שאלה
שלום רב
ביום חמישי עברתי הליך של דיקור סיני באוזן והשאירו לי את המחטים עם מדבקה מיוחדת . המחט צריכה להיות באוזן לפחות שבוע ואני אמורה לטבול מחר . מה עלי לעשות ?
אי אפשר להוציא ולהכניס את המחט.
תשובה מאת נחמה שולמן- יועצת הלכה, אחות בודקת טהרה(M.A ),
המחט והפלסטר עליה, מהווים חציצה בטבילה.
על פי רב מדובר במחטים קטנטנות המוצמדות בעזרת פלסטר ולא קשה להסירן.
מומלץ לברר עם המדקר/ת האם אפשר להסירם לפני הטבילה ולשים חדשים לאחריה. בדרך כלל לא מדובר בפרוצדורה מורכבת אלא בטירחה ואי נעימות.
